Dickon Hill Road, Friskney, Boston, Lincolnshire PE22 8PP

 

Odnalazłam te zoo przed kilku laty i odwiedziłam go już kilka razy.To nie jest zoo w pełnym znaczeniu tego słowa.To jest miejsce gdzie przywożą chore i porzócone ptaki .Tam oni są leczeni i znajdują dom.Kilka razy czytałam na internecie niezbyt dobre referencje o stanie zdrowia co niektórych ptaków,lecz ja myślę ,że musimy pamiętać ,że ptaka wyleczyć nie tak prosto nawet gdy on jest jeden.A co mówić gdy ich jest bardzo dużo.Mimo wszystko ja lubię tam jeżdzić.Widać,że część ptaków mieszkało kiedyś u ludzi,ponieważ potrafią mówić,zaczpiają ludzi i bardzo hałaśliwie domagają się uwagi.

Jest bardzo ciężko robić zdjęcia przez siatkę,ale mam nadzieję,że chociaż trochę zobaczycie.

Największą atrakcją tego zoo jest duża klatka do której można wejść i karmić papugi.Gdy pierwszy raz przyjechałam,poproszono mnie zdjąć kolczyki.Nie zrozumiałam dlaczego,teraz już wiem.