U mnie jak zawsze nie wystarcza czasu na edytowanie zdjęć.Jeżdżę z dużą przyjemnością,robię zdjęcia też,lecz potem zawsze brakuje mi czasu na sporządkowanie wszystkiego.Praca ,zajętość… to wszystko są wymówki.Zawsze się znajdzie chwila czasu,lecz… jest jak jest.Teraz mam nadzieję w szybkim czasie powrzócać wszystkie zdjęcia,bo znajomi  coraz częściej pytają o nie.

Był to cudowny wyjazd razem z synem .Zwiedziliśmy kilka naprawdę pięknych miejsc.Jednym z nich był Longleat safari park.

Longleat, Warminster, Wiltshire BA12 7NW

Ja widziałam naprawdę dużo różnych zoo i parków i ten jest naprawdę największy.Mają dużą kolekcję zwierzy,jest ładnie położony i wogóle spędza sie tam bardzo miły czas.

Bardzo śmieszne są małpki gdy się wspinają po samochodzie.

No i nareszcie moji ulubieńcy .Uwielbiam duże koty.

Po jeżdzie samochodem byłkrótki spacer zwiedzjąc drobne zwierzątka i ptaki

Mimo póżnej jesieni pogoda nam dopisała.Spędziliśmy cudowny dzień.