Napewno wszyscy,kto się trochę ciekawi Anglią, słyszał o Penzancie.Ale jak zawsze nie ciekawią mnie miasta,lecz dookoła Penzancu jest masa ciekawych rzeczy.W pierwszą kolej zwiedziłam wyspę St.Michae’s Mount  TR17 0EF .Śliczne miejsce.Sami oceńcie.

Na wyspę można dostać się dwoma sposobami: motorówką(których jest i zajmuje to kilka minut) i można czekać puki spadnie woda i dojść pieszo.Ja skorzystałam  z łódki.

 

Mimo niezbyt dobrej pogody postanowiłam zjeżdzić do LAND’S END.To jest ostatni punkt Kormwalii i dalej jest ocean.Poniewarz uwielbiam skały i wodę,to było wymarzone miejsce dla mnie.  Land’s End, Sennen, Cornwall, TR19 7AA 

 

Jeszcze jednym popularnym miejscem w tych okolicach jest Minack teater.To jest teatr pod otwartym niebem i wydrażony w skale.Jeat to jedyny teatr tego rodzaju.

The Minack Theatre

Porthcurno
Penzance, Cornwall TR19 6JU

 

Jak można być spokojnym po takich cudach.Ja jestem wyciszona i wniebowzięta.Mądry człowiek i przyroda to jest  duża siła.