Donna Nook National Nature Reserve

Niestety ten post code nie jest bezpośredni do Donna Nook.Lecz od tego punktu wszędzie są znaki,jak dojechać.Miłej drogi!

 

Część ludzi pokręci palcem u skroni,ale ja uwielbiam przyrodę o każdej porze roku.Znalazłam na internecie informację o fokach i mimo mrozu postanowiłam je odwiedzić.Do Donna Nook przypływają raz do roku.Na brzegu bywają dość krótki okres.Hodują tu potomstwo i po kilku tygodniach wypływają w morze.Bardzo chciałam spotkać świt juz na miejscu ,lecz niestety trochę zaspałam i bardzo śliska droga unicestwiła moje zamiary.Przy lekkim mrozie wschód słońca był bardzo ładny ,więc stanełam zrobić kilka zdjęc.

No i nareszcie dojechałam do celu.Już od samochodu były słychać ryki fok.Było to dziwne i ekscytujące.Zrobiłam masę zdjęć i bardzo ciężko mi wybrać które są lepsze.Zostawiam to na wasz sąd.

Po zapoznaniu się z fokami,krótki spacer nad zaśnieżonym brzegiem morza.