Czy dobrze mi w Anglii?Często myślę na ten temat.Jednoznacznie odpowiedzieć jest bardzo ciężko.Materialnie napewno jest o wiele lepiej,lecz…Bardzo tęsknię za krajem i za przyjaciółmi.Czasem nachodzą mnie chwile depresji i wtedy pobiegłabym boso z powrotem.Kiedyś czytając w książkach o nostalgii,uśmiechałam się ironicznie i myślałam,że to takie tam fanaberie i tylko teraz po pięciu latach w innym kraju,rozumiem,że to nie jest wymysł.Jestem Wilnianką i często porównuję miasta Anglii i ukochane Wilno…

Dziś mam napad nostalgii więc zaczełam przeglądać zdjęcia z Wilna i postanowiłam pokazać innym jak piękne jest Wilno.

 

Vilnius

To jest uliczka na której przeszło całe moje dzieciństwo.Moja pierwsza szkoła i Wilenka.Kiedyś wyglądalo to zupełnie inaczej.Teraz władze włożyli dużo pieniędzy i sił aby starówka wyglądała ładnie.

W Wilnie jest naprawdę dużo starych gmachów .

Wąskie i kręte uliczki mają swój urok.

Niestety nie mogę umieścić wszystkie zdjęcia na raz,poniewarz jest ograniczona ilość zdjęć na jeden post,więc dalsze zdjęcia będą jutro.